Klump

Har en klump i magen som jag önskar innerligt skulle försvinna. Stör något ofantligt.
Var nere i tvättstugan för en stund sen och la i två maskiner, borde vara klara om sisådär 30 minuter eller så. 
Igår blev det en ordentligt promenad, känns lite i kroppen i dag. Tror jag i alla fall. Är väldigt trött och seg i kroppen, kan bero på andra saker också. Städade även balkongen i går, vilken pärs i den värmen. Men blev bra när det blev färdigt =)

I dag blir det alltså tvätt och sedan lunch med Jimmie. Sedan ska jag på jakt efter gardiner på stan, ska dock först göra en liten undersökning och se var det finns gardinaffärer i den här staden. Finns säkerligen många, men jag är inte särskilt bevandrad här =P
Blev alltså inget jobb den här veckan, både för och nackdel i för sig. Fördelen är ju ledigheten och nackdelen är att jag inte tjänar några pengar. Men det finns en balans där.

Nej, nu blir det en gardinaffärsundersökning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback