Mångsidig

I går var jag smått uttråkad på eftermiddagen innan Jimmie kom hem. Blev att jag bläddrade igenom alla kanaler som han här, fastnade på TV4 Film. Är inte säker på att det var just deras film kanal, men någon TV4 i alla fall. Såg He-Man - Masters of the Universe med Dolph Lundgren i huvudrollen. Haha!

image13

Inte en högklassig film om vi säger så, men jag fördrev tiden genom att se på den ;)

Var hos nageltjejen i morse och lät henne göra i ordning mina naglar. Blev väldigt bra, hoppas på att förstärkningen ska hjälpa mina naglar att hålla lite bättre på jobbet. De blir aningen förstörda fastän jag har handskar på. Aja, får se om det här hjälper =)
Åt lunch med Jimmie i dag också, var på ett thaiställe. Hade riktigt god mat dessutom. Mums!

I och med att jag var så trött och seg i går lät jag bli att dammsuga, lika bra det. Hade behövt dammsuga igen eftersom Jimmie borrade och hade sig och lämnade smuts efter sig. Har lekt med sladdarna här också, fixat de i någorlunda ordning. Datorn står på en annan plats för att det ska se lite mer organiserat ut.
Om man kanske skulle ta och sätta i gång med dammsugningen.. svar ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback