No Limits

Känns som om det inte finns gränser för hur mycket jag rör mig. Har som jag tidigare nämnt cyklat till och från jobbet i ett flertal dagar. Börjar få in rutinen, dock är den som bortblåst i motvind. (Didn't mean to contribute with a pun)

Har varit på stafetten i dag och haft service. Jag vill inte ens tänka på hur många kilo jag sammanlagt lyft i dag, kartonger, kartonger, kartonger! Jag har hållt ställningarna i alla fall, haft att göra i princip hela tiden. Fick lära mig lite nytt i och med att jag aldrig förut varit på den här avdelningen. Därav att det är jag som drar i trådarna under morgondagen. Ska bli minst sagt intressant. Har lite ont i armarna och ryggen, men jag har försökt använda Myggan som den kallas. Vacuumsug eller något liknande, men vissa gånger är den och jag långt i från vänner. Med kniven, pennan och palldragarna ska jag fortgå i morgon ;)

Varit ute och sprungit också, började regna och åska när jag nådde gläntan och ville inte direkt vända om på grund av det. När det började mullra och regna ordentligt ökade jag takten markant. Skulle nog vilja säga att det förmodligen aldrig gått så fort att ta sig runt där. Var alldeles livrädd ett tag. Åska + blixt - not something that I'm very fond of.
Men skönt var det ändå, gjort situps och lekt med hantlarna också! Sista rycket innan fredag då vi åker.
Sista dagen på jobbet i morgon också, kommer kännas konstigt och säkerligen kommer jag vara väldigt angelägen om att dagen ska ta slut fortare än kvickt. Tar 12:04 tåget till Stockholm på torsdag och sen är det ärenden och liknande som ska utföras. Reserverade pengar på Forex hemsida också, ska hämta ut de på stationen när jag kommer fram. Då slipper vi stressa (eventuellt) på fredag.

Har nyligen ätit müsli, därav att jag är på glatt humör =) Ska försöka rensa på skrivbordet lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback