Officially

Nu är jag officiellt på semester, blev som en riktig uppenbarelse i går 15.45 eftersom jag hade så trevligt med Gabrielle på liggande stafett att jag helt hade satt det åt sidan. Lite underligt egentligen i och med att jag har tänkt på det rätt intensivt de senaste dagarna.
Jag körde inte service i går, vilket var väldigt skönt! Min kropp var rätt mör på morgonen, tär en del på mig att lyfta kartonger och hålla på.

Resväskan ligger på köksgolvet, färdigpackad och allt. Småsaker som ska ner i mitt handbagage bara precis innan jag sätter foten utanför dörren. Nog för att jag hinner ändra på allting hundra gånger innan vi åker i morgon.
Ser fram emot resan även om jag är aningen nervös och lite konstigt uppspelt.
Ska väl kanske göra mig i ordning att det bara är att åka i väg sen. Får uppdatera mer i dag, lär jag göra eftersom jag är ensam hemma hos Jimmie. Kan nog dröja innan herrn dyker upp =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback