Soon

Snart sängdags, får se om jag är vaken när Jimmie kommer hem. Han är nog hemma efter tolv någon gång. Ska väl göra några smörgåsar och sådär, vill inte att stackarn ska behöva gå och lägga sig hungrig.
Har tvättat det jag behövde i dag, blev även alla nya sängkläder som vi köpt. Hade ju ändå bokat en tid och eftersom det knappt var någon tvätt tog jag de också.
Bokade en tid i morgon bitti också, då får han tvätta det som behövs...
Ska bli riktigt härligt att åka i väg, vi ska åka att vi är ute på Arlanda strax efter två har jag för mig. Tänkte vi skulle ta oss ett par drinkar för att fira vår semester tillsammans. Jag kan behöva lugna mig också i och med att jag är lite flygrädd och resan tar strax över tre timmar. Hittade mina öronproppar till resan också, hoppas på att det inte ska trycka allt för mycket i öronen. Så känslig jag är...

Kikade på Jerry Springer tidigare i dag, jag bara undrar var de hittar dessa människor? De är alldeles galna och.. och och... har absolut inga gränser. Helt otroligt!

Målade naglarna för en stund sen, gjorde fransk manikyr. Gjorde det i går också, men då använda jag mallarna. Tycker nästan att det går bättre utan mallarna nu när jag provat på det också. Kände att jag ville göra om det innan vi åkte.


Åh, det ska bli så underbart att åka till Kefalonia med Jimmie! =) En av sommarens höjdpunkter helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback