Walking

Har precis duschat, Jimmie och jag var ute på en kvällspromenad. Riktigt skönt, småduggade lite men det var ytterst friskt i luften. Helskönt!

Jimmies mormor och morfar är här i Stockholm på besök över helgen. I dag tog vi en båttur ut till Fjäderholmarna, var rätt trevligt men jag var hemskt trött på ditresan. Kunde njuta lite mer av den korta resan på hemvägen. Tråkigt nog har det varit mulet och stundvis kyligt. Tur nog slapp vi regnet som kom nu på kvällningen.

I morgon åker jag hem på eftermiddagen, ska hem till Bosse (Josefine) på inflyttningsfest. Ska försöka ta det smålugnt i och med att jag ska jobba på söndag. Gäller att ha så många hästar som möjligt hemma när jag ska bege mig till ett nytt ställe. Nej, nu ska jag ringa till mamma och säga att jag kommer hem i morgon och att det är arbete som gäller på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback