Work it

Så duktig jag är ;) Åkte in till stan i går efter att jag hade ätit lunch med Jimmie. Hade skrivit ner var Hemtex låg, flera av dem utifall att det inte skulle duga på ett ställe. Var 70% rabatt på alla gardiner, klockrent! Hittade ett par ljusbeige mönstrade panelgardiner och ett par härligt chockladbruna. Hängde upp de när jag kom tillbaka hit, blev toksnyggt! Dock är de väldigt skrynkliga och alldeles för långa, improviserade med lite tejp för att se en helhet. Ska ta ner de om en stund och fixa längden och sen stryka dem. Panelgardiner är hemskt enkla att hänga upp, jag vet hur mamma håller på när hon ska hänga upp "vanliga" gardiner.
Stannade på Fridhemsplan för att kika in på Västermalmsgallerian. Hittade ett par korta svarta shorts, dock inte så korta som jag önskade (och Jimmie, speciellt Jimmie). Får se om det blir bra väder någon dag, verkar finnas få tillfällen då jag kan använda dem.

Bar ner 16 stycken tegelstenar i går också. Vi skulle åka till Lövsta och lämna en massa kartonger och annat.. skräp. Tog en stund för mig att bära ner allt, fick bara med mig två tegelstenar åt gången. Skönt att bli av med en massa härfrån, fast det känns som om jag bör dammsuga. Blev lite skitigt efter att jag drällde runt med tegelstenarna. Nej, om man kanske skulle ta och sätta i gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback