All Over

Hade en helt underbar helg! Mycket shopping och dylikt i lördags. Kan skriva mer om det imorgon eller så.
Tog bussen hem till Eskilstuna igår morse eftersom jag skulle jobba. Då det regnade något kopiöst tog jag en taxi till jobbet. Kände mig sådär lagom... bortskämd då. Men hade verkligen ingen lust att gå och hämta cykeln och sen cykla ut till Svista. 25min i regn, nej tack. Började 1½h timme senare än alla andra i och med att jag inte kunde ta mig till Eskilstuna tidigare än 09.10. Gick smidigt och bra att arbeta igår, nästan skönare att jobba på söndagar än på vardagar. Fick bara jobba två dagar den här veckan, idag och imorgon. Om det nu inte är på det viset att det behövs på onsdag, om inte börjar min helg då =) Har inte bokat tågbiljett än pga det, köper en på stationen imorgon isåfall. Har packat ner det mesta i väskan, lite smått som får läggas i imorgon. Ska bli så härligt att träffa Jimmie igen, även om det inte alls var längesen ;)

Var på Apoteket och köpte min hudkräm efter jobbet och jag pumpade cykeldäcken också. Äntligen. Tog ett tag för mig att komma till skott. Var ute och sprang i skogen också, var inte alls lika grisigt som jag trodde. Härligt =) Var och solade också, var varmt och underbart! =)
Nej, nu är det nog dags att sova men jag har fastnat framför Day Break...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback