Day off

Skönt att vara ledig idag!
Vill bara börja med att säga: - Björn, vi saknar dig också! Speciellt på torsdagar då jag och Tina inte har någon att klocka =(

Känner mig inte alls sugen att lägga mig i sängen för att sova, antar att jag gick upp lite för sent... 9.30. Inte så sent ändå, men i jämförelse med vilka tider som vanligtvis gäller. Hade tänkt att stiga upp lite tidigare, men var så fruktansvärt trött. Var och sprang en runda i skogen, borde tagit den tidigare än halv elva. Var redan kokhett därute! Blev en uppvärmningspromenad och sedan löpte jag den långa specialrundan. Det är fortfarande 2-0 till ormarna och jag ska försöka hålla det på den nivån.
Har legat ute på balkongen i princip hela dagen, verkar som det tog rätt bra idag =P Även läst lite, kommit i gång riktigt ordentligt med
Cirkelns Ände. Påbörjade den för ett tag sedan, men inte blivit av att fortsätta. Nu när jag väl kommit i gång är det sannerligen svårt att lägga i från mig den. Har lagt ner den i väskan, vill inte glömma den när jag åker i morgon efter jobbet. As usual när jag åker någonstans bär det av till Stockholm och min förtjusande pojkvän. Fast den här gången ska vi sedan bege oss upp till Sidensjö. Vi åker buss upp och sedan tar vi hans BMW ner. Åh, det påminner mig om att jag måste stoppa ner kortleken i väskan. Något måste jag underhålla oss/mig med under bussturen ;) Ska bli trevligt att åka i väg en sväng =)
Innan bussen går på fredag ska jag till manikyristen som var tvungen att ställa in vår tid förra veckan. Såg verkligen fram emot det, men mest var det för att vi skulle på festen på kvällen. Men jag blev så sugen att jag ville göra ett besök hos henne ändå. Sådär utan egentligen anledning.. =)

Nu ska jag lägga ner alla saker i väskan som jag kom på att jag glömt. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback