Hrm..

Gick inte att få texten som jag ville efter bilderna, valde därför att skriva ett nytt inlägg.

Var inte alls särskilt sliten efter fredagen, kände mig bara lite skakig vilket jag brukar göra dagen efter alkoholintag. Vi glömde prova Revigör, men det får testas en annan gång. Jag och Jimmie hade tänkt och lyxa till det ordentligt i slutet av månaden, middag och utgång. Bara vi två =) Blir nog väldigt mysigt och skoj! =) Utan tvekan.

Blev promenad för mig både i lördags och i söndags. I lördags promenerade jag till Minneberg, (efter att ha gått fel först.. hrm..) var några sorts festligheter där som Jimmie deltog i. Blev pizza efteråt med Jimmie och hans kollega plus hennes pojkvän. Ah, blir så jobbigt att skriva på det viset, men det får gå an. Var mycket smaskigt, tänkte att jag kunde unna mig det när jag är så duktig och tränar så hårt =) Hyrde film på kvällen,
Children of Men. Trodde den skulle vara väldigt bra, men icke. Ack så besvikna vi var. Har försökt hyra den förut, men den har alltid varit slut. Hade nog byggt upp en del förväntningar som filmen tyvärr inte motsvarade.
På söndagen promenerade jag till Plantagen vid Abrahamsberg - i hettan. Jag var klyftig nog att ta med mig jackan, den var det bara att ta av efter en liten bit. Köpte en blomma och gick sedan till Jimmie på hans visning och lämnade av den - och sedan åter hem till honom. Blev en liten runda det där =P

Löpte i skogen i går, hade tänkt att göra det i dag också. Men det har ju varit så varmt att jag kände att jag inte orkade. Blir att ta sig ut i morgon förmiddag, innan värmen kommer. Är nog mer passande.
Nehe, om man kanske skulle sätta sig i soffan och titta på TV ett tag. Oh, det kommer ju Ugly Betty och Desperate Housewives =)


Kommentarer
Postat av: Björn

Dax att kommentera igen. BRA, inte så mycket text om hur kul jobbet på H&M-fabriken är. :)
Kan tipsa om en film som är lite annorlunda, "Idiocracy". Hyr den! Inte världens bästa kanske
men den är lite annorlunda.
Mitt liv harvar vidare på MECA, har blivit återinsatt som truckplockare. Jag är såklart otroligt duktig, har sedan de började mäta felplock på oss "plockare" haft så mycket som NOLL procent felplock. =)*skryt skryt skryt*
I fredags tog jag förresten körkort o i lördags köpte jag bil. :P En riktigt kul bil f.ö.
Saknar er folk på H&M litegrann, rasterna blir sig inte lika. :) Nu ska jag ut o hämta mobilen som jag glömt i bilen (rimmade lite).

2007-06-06 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback