New month - nya tag

Don't think so really. Känns lite som en ond spiral, försöker vara nytänkande och positiv. Men det är så hemskt svårt när man inte trivs, när man vill bort. Jag är mycket väl medveten om att det svänger för mig rejält, men i det stora hela - jag måste hitta ett nytt jobb. Det är inte jobbigt, det är inte dåligt betalt och mina kollegor är underbara. Men jag tror jag börjar nå min psykiska gräns. Men som sagt, det svänger. I går hade jag en bra dag igen, så bra den går att bli under dessa omständigheter. Någorlunda idag, egentligen är det inget fel. Men, men, men.. typ så känns det. Teoretiskt är det så enkelt att gå till jobbet, utföra det och sedan gå hem. Men praktiskt är det svårt, sådan motvilja. Underbart nog är man ledig i morgon! Så härligt, har tänkt att sola på balkongen hela dagen - sedan äta tacos och kika på Sverige - Island med mamma. Låter ändå ganska trevligt måste jag säga! =)

Hade en fantastisk helg trots lite känslomässiga trubbel. Men i det stora hela, alldeles utmärkt. 30års festen med Dallas temat var kanon! Tyckte Jimmie och jag var väldigt tjusiga, tråkigt nog finns det nog inget kort på oss tillsammans. Vi var så stressade innan vi skulle åka, därav att det inte blev några ordentliga kort tagna. Väl på festen, ja, jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det. Fotografen ansåg inte att vi var värda att vara med på bild när vi stod tillsammans. Däremot fotades jag med mat! i munnen och sedan när jag häller upp vin åt en kille.
Tog däremot några på mig själv med mobilen, därav den dåliga kvaliten. Hursomhelst, jag och Jimmie, plus en av hans arbetskollegor och hennes pojkvän var kvar till sist. Tror vi tog taxi hem vid halv fyra. Var mäkta skönt att lägga sig i sängen sen ;)
När jag rullade håret på dagen tog det över en timme, jag fick hjärnsläpp vissa gånger när rullarna fastnade i håret och inte riktigt ville. Men det blev volym och lockar ändå, trots att rullarna försökte bråka med mig ;)

         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback