Shopping

Blivit mycket shopping för min del på senaste tiden. Jimmie och jag var ju runt i lördags, började lite fint på IKEA, Bauhaus, ASKO och Mio. Sedan åkte vi till Kista i och med att det är någorlunda nära i alla fall. Jag köpte lite sommarkläder, var på tiden tyckte jag. Nöjd med mina inköp =) Men det var en underbar dag, hade så trevligt tillsammans =)
I går var jag ledig från jobbet, fick inga fler tider den här veckan utöver måndagen och tisdagen. Jag åkte hit (till Stockholm) i tisdags efter jobbet =) Ledig i dag också alltså. Men i går fick jag mamma att ta tåget hit, vi gick på stan hela dagen, titade på en massa och köpte lite grann. Var väldigt trevligt, vi hade tur med vädret också. Det var lagom varmt och viktigast av allt - inget regn! Var kul att hitta på något med mamma, dessutom tror jag hon tyckte det var trevligt att komma i från Eskilstuna också. När det var dags för middag gjorde även Jimmie oss sällskap. Grym plankstek! Godaste jag ätit helt klart! Kurrar i magen bara jag tänker på det ;)

I dag tvättar jag, när jag är klar ska jag ner på stan efter det och gå på jakt efter ett par shorts åt Jimmie. Får se vad jag lyckas finna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback