Uppåt

Har varit på bra humör idag, utan någon speciell anledning. Jag klagar absolut inte, tycker det är skönt att det känns lite bättre inombords. Jag behövde verkligen en vändning, började kännas aningen hopplöst. Mycket leenden från min sida med en blandning av flum om jag nu kan uttrycka mig på det viset. Skojhumör kan väl vara en bättre formulering.
Tog en titt på papperskorgen som jag körde på i går precis innan vi slutade. I all hast råkade jag tydligen köra in i en papperskorg ganska kraftigt.. i dag såg den inte särskilt stabil ut. *visslar och ser oskyldig ut*

Bokade tågbiljetten till morgondagen alldeles nyss, tar som vanligt 17.04 tåget, om nu inte 16.04 tåget skulle vara försenat och uppenbara sig för mig såsom förra veckan ;) Knappast troligt, men önska går ju.

Var och åt hos mormor efter jobbet, var kul att träffa henne igen =) Sen blev det promenad. Var meningen att jag skulel ta en promenad i skogen som uppvärmning och sedan springa. Men fick avbryta efter promenaden för jag skulle möta en tjej vid Lidl, hon skulle hämta sin balbild från förra året. Nu har jag bara två bilder som måste hitta sina rätta ägare. Känns som att jag kanske bör se till att få bort de härifrån.. mja. Precis. Efter det tog jag min löprunda i skogen, kändes väldigt bra måste jag säga. Inte så tungt som vanligt. Kanske var lite lätt om fötterna just i dag. Underbart skönt hursomhelst! =) Nej, nu ska jag se slutet på CSI och sedan läsa några sidor i boken innan det är dags för sängen. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback