Candy

Jag kanske har tagit mig vatten över huvudet nu, ska nämligen börja arbeta kl 06.00. Fast jag vet ju hur jag fungerar, jag vill avlida i ungefär 10 minuter och sen börjar jag fungera normalt. Får se hur det går i morgon, ska i alla fall börja på inlägg och få ut alla varor i hyllorna. Sedan blir det väl plock av varorna som vanligt, måste se till att få med mig arbetskniven.
Dagen har gått undan kvickt, för det mesta. Fick äntligen ha "mitt" skåp, jag har alltid använt nummer sju. Den har varit upptagen de senaste dagarna, men i dag fick jag tag i det =) Först stal Björn det i två dagar, när han fint ville lämna över det är det Leif som bestämmer sig för att ockupera det.
Today I won!

image7

Jag är fortfarande en aning sur på Haribo-nallen från ishallen i Västerhaninge. Han/hon gick runt för att kasta ut godis till publiken och träffade mig i huvudet i stället. Det är värt att nämna att objektet stod kanske två meter i från mig på en lite lägre nivå. Kan den ha siktat på mig?


Har tränat och haft mig nu, även om crosstrainern gnisslar som bara den. Vet inte riktigt vad som sker med den, har försökt olja den en aning och diverse. Men icke! Skandal! behöver nog en man som fixar det, jag ger upp. Jag ger upp! Oftast brukar jag kunna lösa problemen som uppstår, men inte i det här fallet. I dag hade jag inte tålamod att stå ut med ljudet mer än i kanske 30 minuter.

Nu blir det dusch hur som helst, sedan Desperate Housewives. Måste verkligen lägga mig för att sova efter det med tanke på att jag måste upp rätt tidigt. Strax efter 4.. härligt. I am soooo going to regret this in the morning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback