Comeback

Har precis kommit hem från jobbet, var extremt varmt att cykla hem med vinterjackan på. Enda anledningen att jag ens tog på mig den i morse var för att det var minusgrader. Tänkte att det var dags för sommarvila, men icke. Nu ska jag nog dock kunna hänga in den, i morgon bitti blir det i alla fall vår/höstjackan.
Sprungit runt på call-offen och plockat massa kläder, i morse lyckades jag få tag i en riktig vagn inte de där elaka kundvagnarna. Vet inte riktigt var jag håller hus i morgon, men det blir som det blir. Har förhoppningar om att få vara uppe på häng men det är nog önsketänkande.

Ska nog ta och äta lite, börjar bli hungrig. Har tänkt att ta mig en sväng i skogen också, promenera ett varv och sedan jogga lite lätt andra varvet. Måste bara uppdatera mp3-spelaren med lite ny musik =)
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback