Det inre

Inte varit någon frekvent bloggare på senaste veckan. Har inte riktigt haft den ådran i mig kan man väl säga. Kanske börjar återvända sakta igen, jag har mina stunder. Någon gång har jag känt att jag verkligen velat skriva men i slutändan har det ändå inte blivit av. Förra veckan var en mardröm, ingen höjdare att arbeta 7-18 alla dagar utom fredag då jag slutade 16. Någon dag i veckan kan man köra till 18, men inte alla. Men den veckan har passerat och jag är aningen utvilad. Var i Stockholm såsom jag brukar, ska mycket till att jag kan hålla mig borta från Jimmie på helgerna. Har mest rört om och ordna upp lite hemma hos honom, tänkte vi skulle kontrastera den tidigare helgen då vi sprang på stan i princip hela lördagen. Det resulterade förvisso i ett par underbara skor och ett par jeans. Förtjust i båda! Skorna har jag redan hunnit använda, i och med att det var så fint väder den söndagen hade jag på mig de på visningen. Den här söndagen var vädret halvdålig och då fick de stå.

Den här dagen har varit blandad för mig, jag har känt mig på gränsen till ett utbrott fast med all viljekraft har jag lyckats hålla det borta. Har gått över inombords också vilket är väldigt bra. Men antagligen driver Madonna kollektionen mig till vansinne. Jag har hållt på med den sen i onsdag, mestadels satt "spermier" för att hålla prislapparna på plats. "Spermierna" som det kallas på H&M är den där lilla plastgrejen som så oftast finns på alla klädesplagg. Så duktig jag är! Finns en Madonna klänning som jag gillar, men inte tillräckligt mycket för att jag ens skulel överväga att ställa mig och köa utanför för att få tag i den. Icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback