För- och nackdel

Har en spricka i min tumnagel. Förmodligen kommer den fortsätta växa lite sprucken. Har en ridgefiller som jämnar ut och det syns inte alls. Men det är inte så hemskt egentligen, jag menar, man kan bli av med ett ben och det är inte precis något man kan lacka över...

Har varit och solat i kväll, var riktigt skönt! Solade i ett nytt rum med en säng som hade helt nya rör. Var varmt och härligt, var nära att somna. På tal om sömn, ska gå och lägga mig strax. Tänkte bara måla naglarna en omgång till. Måste stiga upp lite tidigare i morgon för att packa väskan. Dessutom vill jag komma lite tidigare till lagret eftersom jag gärna vill hinna ta sjuan=) Mina arbetskamrater tycker det är roligt att ockupera skåpet med flit.
I går till exempel hade Marcus "stulit" det genom att bara ha en papperlapp i skåpet. Varför? Jo, för att retas med mig. Eller retas är kanske fel ord, jag blir underhållande när jag blir berövad på skåpet.
Jag är manad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback