Nervös

Börjar redan bli nervös inför morgondagen. Jag borde ta och skaffa mig lite bättre nerver.
Håller på med alla möjliga svenska ord till morgondagen, men det känns som om jag glömt allt jag tidigare lärt mig. Känns lite jobbigt, jag avskyr verkligen när mina nerver sätter min tankeverksamhet ur spel.
I'll do my best!

Känns dock väldigt bra att Jimmie kommer och hämtar mig efter högskoleprovet =) Har man någonting att se fram emot, jag hoppas bara att jag är på ett överkomligt humör. Nej, ingen press. Ingen press... Vi ska äta middag hos två av hans vänner i morgon kväll.

Jag ska hålla tummarna för mig själv i morgon. Måste pressa allting som heter dåliga nerver ur mitt system. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback