Usel

Jag har varit alldeles usel på att uppdatera på sistone. Har dock verkligen inte känt för att skriva ett dugg och då anser jag att jag likväl kan låta bli att göra det.
Kom hem från Stockholm för ett lite tag sen, känns alltid lika dumt att säga hej då. Jag avskyr verkligen hej då, nu åker jag hem. Jag vill verkligen inte åka hem, vill vara kvar där. Skulle kännas bättre om jag skulle få arbeta kväll på måndagar. Hela helgen känns så uppdelad, vi har endast en hel dag tillsammans, fredagen och söndagen känns som fragment av dagar. Ska väl inte klaga alltför mycket, uppskattar varje sekund vi tillbringar tillsammans.

I fredags hände inte så mycket, vi åkte och handlade efter att jag hade anlänt till stationen. Lite smått och gott som vi ville äta. Inhandlade allt vi behövde för att "fira" våffeldagen också =) Trött som jag var somnade jag rätt tidigt också..
I lördags åkte vi bara och köpte lite saker som behövdes för att han skulle kunna ordna med el och liknande. Sedan fick jag måla väggarna i vardagsrummet, blev kaffe med mjölk i. Färgen alltså.. kan inte beskriva det på ett bättre vis. Ja, jag får inte glömma att vi åt lite våfflor också. Rött vin på kvällen också. Mums! Var i helhet en mycket bra lördag!

Arbetar i veckan också, 7.15 - 15.45 vilket inte är helt fel. De har ändrat lite på tiderna eftersom både de inhyrda och ordinarie personal trängs i omklädningsrummen efter arbetstid. Nu blir vi inte lika många på det utrymmet.

Om man kanske skulle ta och bege sig in i duschen och försöka lägga sig tidigt.. får väl se hur det går med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback