According to..

Varit dålig på att uppdatera sedan i lördags men det känns verkligen som om jag egentligen inte vet vad det är för dag. Det beror väl på att man var ledig från jobbet i går, känns som om det är måndag i dag samtidigt som det känns som torsdag. Vad snurrig jag blir, gårdagens fullmåne gör mig inte direkt klokare i huvudet. I alla fall inte efter att jag sov dåligt och oroligt i natt. Känns som om något cirkulera i mitt huvud som måste ut.
Hur som helst, var kaos i dag på jobbet. Kö, kö och kö! Så mycket folk överallt och det var meningen att jag skulle vara någon annanstans än call-off i och med att det stod inlägg på mig på listan. Men de kan knappast ha menat vanliga inlägg eftersom jag är lite för klen för att lyfta kartonger in på platserna hela dagen. Fick plocka kläder på dam-avdelningen i stället. Måtttligt road av det. Har varit aningen nere i dag, synnerligen på förmiddagen. Jag sken upp lite mer efter lunch.
På eftermiddagsfikat satt jag ensam då de andra ville sitta ute. Då tittade jag runt lite överallt i brist på annat och märkte en skylt precis utanför fönstret. Det stod: "Utrymmningsväg". Jag vet inte riktigt hur de fungerar men jag trodde att det stavades "utrymningsväg". Så klantigt! Tror det sitter flera likadana skyltar runt om inne på lagret också. Men det frambringade ett stor leende ändå =) Fick lite sällskap sen också vilket var rätt trevligt. Aldrig kul att tillbringa en rast själv.

Efter jobbet har jag varit ute och sprungit i skogen, vet inte riktigt var jag fick all extra energi i från men jag har nog aldrig sprungit så fort och så länge utan att stanna. Var väldigt långa stinter =) Känns mycket bra!

Känns irriterande att bilden på TV:n är sådär, bilden fryser sig och liknande. Det är den där övergången till det digitala som spökar. Hrm, det är typiskt när det kommer Grey's Anatomy....

Kommentarer
Postat av: Björn

Så mesigt att du inte kan sitta ute. Som att du vore rädd för solen medans du grillar dig konstant i solariet. Ut i naturen kvinna!

/Skogsbjörn

2007-05-03 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback