Alive/Awake

Var inte lika trött i morse som i går, men likväl ansträngande att resa sig upp ur sängen. Hade inte varit helt fel att sova någon timme till. Tur nog piggnar jag till med lite frukost i magen och lite musik som får mig i gång.
Drömde lite konstigt i natt, det var någon som var ute efter min ena pekfingernagel. Jagade mig bara för att få avlägsna den från mitt finger... Ingen som helst förklaring till detta mer än att jag har konstigheter för mig i det nattliga livet.

När jag såg nya Bondfilmen förra helgen blev jag mer än hänförd vid den första riktiga actionscenen, sedan gick det bara utför. Dessutom tyckte jag inte om låten till filmen, men nu har jag ändrat mig.... tydligen. Nu tycker jag den är väldigt bra. Tänk vad underliga saker som händer. *rycker på axlarna*

Tänkte bege mig ner på stan efter jag slutat jobba i dag och inhandla en flaska konjak till min mormor. Hon är nämligen lite sjuk. Tycker det är bra att min mormor inte äter några mediciner, för den ena medicinen ger biverkningar som en annan medicin måste motverka och till slut blir det som en ond spiral. Därför dricker hon i stället ett litet glas med konjak varje dag och hittills verkar det ha hjälpt. Det roliga i det här är att hennes konjak är slut och sedan gick hon och blev sjuk. Samband? - I think so.

Nu är det dags att duscha. Hade velat skriva lite till, men det finns det till min stora besvikelse inte tid till. 
Have a lovely day!

Kommentarer
Postat av: hiller

Det kan nog varit jag som var i din dröm, har en förkärlek till pekfingernaglar :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback