Ändå..

Nu blev det ändå på det viset att jag kikade på Day Break, dumma Mia! Men jag känner mig ganska pigg ändå, förmodligen tack vare löpturen i skogen i går. Men serien verkar ganska bra, dock undrar jag om det håller i längden. Om man som tittar sett fyra - fem avsnitt och dagen i serien går om och om, är det fortfarande underhållande? Får helt enkelt se, jag vet i alla fall någon som ska se kommande avsnitt! ;)

Har sovit gott, vilket alltid gör mig på bra humör. Har fixat matlådan och ska snart hoppa in i duschen. Jag sitter och hoppas på att jag kommer få vara uppe på märkningen i dag, tvivlar på att mitt psyke klarar av call-offen i dag också *hoppas hoppas* Nu vill jag bara klargöra att förhoppningarna är att om jag nu hamnar på call-offen, hoppas jag på att mitt inre klarar av det.
Nej, nu är det dags att fortgå med mitt schema.

Kommentarer
Postat av: Per

Tänkte bara berätta att Day Break lades ner efter 6 avsnitt när den först sändes - pga svikande publiksiffror... och då var bara 13 avsnitt inspelade... så jag fattar inte hur 5an kan köpa in den och marknadsföra den som om det vore en jättepopulär serie *suckar*
Personligen tyckte jag den var ganska underhållande, så jag hade gärna sett en fortsättning... men eftersom serien inte ens är en normal "hel säsong" lång tänkte jag att du kanske ville veta, så du inte blir lika besviken som jag när den klipper av (om du nu faktiskt gillar den hela vägen) *ler*

2007-05-08 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback