Bright and early

Som vanligt är jag uppe tidigt, varit vaken sen kvart i fem. Höll på att göra en riktig tabbe i går, låg i sängen och försökte somna. Fick för mig att jag skulle ta mig en titt på alarmet på mobilen, tur att jag gjorde det. Annars hade jag vaknat strax innan sex. Då hade det varit bråttom, är inte särskilt förtjust i sådana små trevliga överraskningar på dagens tidiga timmar.
Gick och la mig väldigt tidigt, strax efter 20 låg jag i sängen. Tog emellertid ett tag innan sömnen kommer över mig. Har ändå sovit fler timmar än jag brukar, trots det är jag enormt trött i dag. Vet inte vad det är för någonting som jag drabbats av. En liten depression eventuellt. Känns som om jag har lite ångest inför det mesta jag ska göra, ingen ork och ingen lust. Vädret gör inte saken bättre. Skulle nog behöva något som piggar upp mig rejält... men vet inte vad.

Om man kanske ska ta och avnjuta lite musik innan det är dags för duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback