Call on me

Fick ett samtal i morse från Personal Proffsen, kl 06.15. Fröken var på jobbet strax innan sju. Duktigt ;)
I för sig fick jag frågan om jag kunde hoppa in i dag om någon var sjuk. Därav att jag srteg upp kvart i sex och åt frukost och tog det lugnt. Det som är anmärkningsvärt är att jag på 25 minuter gjorde matlåda, duschade och sminkade mig. Rekord! Jimmie var imponerad i alla fall ;) Annars brukar jag vara riktigt seg, men jag avskyr att stressa. Men nog skulle jag kunna sova i alla fall en halvtimme extra på morgonen, men nu kör jag på mitt schema. Det känns skönt och lugnt =)

Har precis varit ute och sprungit, gick väldigt smidigt och bra. Var ju meningen att jag skulle vara ledig i dag och då hade jag tänkt mig att jag skulle ut och springa tidigt på morgonen och sola därefter. Men nu blev det inte på det viset.
Ska dock sola om cirka 20 minuter. Bäst man rör på sig lite =) Uppdaterar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback