Day Break

Är sugen på att se den nya serien på kanal 5 i kväll, men den börjar först 22. Hade tänkt att lägga mig någorlunda, märker en sådan skillnad när jag lägger mig innan 22. Fastän jag är trött på morgonen, orkar jag hålla i gång mer under dagen. Tror jag skippar den i kväll, får hålla utkik efter reprisen i stället.

Dagen har haft inslag både från den bra sidan men även från den dåliga tyvärr. Var på extremt glatt humör i morse och det kändes lite som jag studsade fram, men sedan tog det en vändning. Har känt mig mordisk hela förmiddagen men efter lunch vände det en aning. Lyckades dock pressa fram några leenden innan lunch. Efter lunch var det lite lättare att le efter att ilskan släppte. Tur att det finns människor som kan frambringa ett leende hos mig.
Varit call-offen hela dagen, plockade på herr/underkläder största delen av dagen. Sedan blev det dam-avdelningen och massvis med kö i gångarna. *suck* Rensade gångarna på kartonger ett tag också, blev en saftig hög jag byggde upp på vagnen.
Jag har förresten fått reda på varför man kallar den där avdelningen för Zebra. Den apparat som skriver ut location lapparna heter zebra... tänk att det inte var svårare än så. Jag vet inte om det är fyndigt eller bara tragiskt. Probably a bit of both.

Har varit ute och sprungit, minskade tiden markant. Känns ganska bra att det går framåt, har dock lite ont i benen nu. Men det har nog gått över till morgondagen, sådan liten mes kan man inte vara =P
Solade också, kände att det var dags i och med att jag inte varit på solariet på över en vecka. Skandal!

Ringde och beställde tid för synundersökning, har tid imorgon ca 16:30. Jag har ju som sagt bestämt mig för att ta itu med körkort och för att få övningsköra lagligt måste fröken göra en synundersökning eftersom man måste skicka in ett intyg om synprövning. Tror emellertid inte att det är något fel på min syn, jag anser mig själv ha mycket god syn.
Nej, om man kanske skulle göra sina kvällsritualer och sedan lägga sig för att sova. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback