Earlier

I dag bloggar jag lite tidigare på morgonen än vad jag brukar göra. Gick upp tio minuter tidigare än vanligtvis i och med att jag tänkte packa lite lätt. Jag måste nämligen överleva ett par dagar rent materialistiskt sett och det kräver noggrann planering ;) Såsom den organiseringsnörd jag är, gjorde jag en snabb liten lista för att försäkra mig om att det jag behöver kommer med i väskan =) Ska strax ta itu med det..

Använde mina solglasögon för första gången i går. Sådär på riktigt menar jag. Kändes ovant, men de var mycket behagliga att ha på sig =) I förrgår drabbades jag av helvetisk ångest för att jag hade inhandlat dem, kände mig inte nöjd för fem öre. Men i går ändrade jag åter uppfattning, jag måste försöka minnas att jag får för mig massa saker hela tiden. Jag försökte övertyga mig själv om det i måndags, lyckades väl inte alltför väl men det fanns ändå i åtanke.

Hoppas innerligt att Jimmie styrt upp hela situationen med internet hemma hos sig. Har varit något strul med hans internet =( Fungerar det inte i morgon, får det ringas till ComHem för omedelbar assistans per telefon.
- Nej, jag är definitivt inte i behov av internet...

Tittade på ena katten en liten stund efter att jag hade ätit frukost, hon försökte få i sig lite torrfoder. Det roliga är då att hon aldrig under nästan elva år ätit torrfoder. Mindre chockerande saker har ju hänt.. Stackars lilla Missan, eller djävulens avkomma som hon även kallats. Hon är inte särskilt populär bland mina vänner om vi säger så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback