Force

Jag har fått tvinga mig igenom den här dagen, känns som om det bara blir värre och värre hela tiden. Börjar få svårt att kontrollera mina inre känslor. Jag tror att jag är i desperat behov av ledighet. Ska definitivt inte jobba på söndag om det erbjuds. I need to have some time off, desperately!
Fått fram några krystade leenden i dag, men det är inte mycket för världen. Var tvungen att ringa Jimmie innan lunch för att höra hans röst. Dels för att den skulle ge mig lite tröst men även dels för att se att han verkligen var vaken. Var meningen att jag skulle ringa och väcka honom i morse.

Efter jobbet svängde jag förbi Tuna Park och bytte toppen som jag köpte i går, den med hål i. Var ett litet hål i den här också, men det är precis vid sömmen. Mamma lovade att fixa den =) På den jag lämnade tillbaka var det hål mitt på tyget. Mamma är fantastisk på att fixa och dona =)

Tittat på Desperate Housewives här mellan raderna också, så bra avsnitt! Spännande avslut, en riktig cliffhanger.

Har varit ute och sprungit i skogen också, kände mig väldigt tung i kroppen till en början men sedan lättade det. Så otroligt skönt! Sedan bar det av till solariet, mötte upp Jenny innan också.
Nu börjar jag känna att det brådskar till sängen. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback