Förkunna

Vågar jag basunera med att jag tycker det är väldigt kyligt ute? Det har varit strålande sol i dag, men ack så kallt. Till och med verkligen frusit inne på lagret när jag suttit vid skrivbordet. Är nästan att jag borde ha tagit med mig en extra tröja. Får ta och stoppa ner en i väska i morgon bitti om jag kanske ska sköta listorna och siffrorna då också.
Fast varmt och skönt var det i solariet, får se hur resultatet blir. Att döma i kväll är ingen idé, tomorrow morning we'll see. Varmt, varmt, jag längtar till sommaren!

Har tittat lite på Ugly Betty från och till, väntar på att Desperate Housewives ska börja. Sedan är det dags för sängen, ska gå upp lite tidigare i morgon och packa. Blir alldeles förgrymmad när jag glömmer viktiga saker såsom jag gjorde i fredags.

Känner att jag börjar bli mer och mer trött, blir nog alldeles utmärkt att lägga sig efter Desperate Housewives är över =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback