Fröken

I dag har fröken varit ganska trött, men jag var duktig nog att ta med mig en yoghurt att äta på förmiddagsfikat. Fick mig nog att hålla i gång lite =) Har köpt mer yoghurt för att orka i morgon också, men då blir det med jordgubbssmak. Körde med vaniljsmak i dag =)
Har varit på riktigt bra humör, kände att jag verkligen behövde en bra dag även om det nu inte blev märkningen. Blir call-off i morgon också, men då slipper jag de varma gångarna. Mer luftigt när man plockar på dam-avdelningen. Blev dock skrämd ordentligt en gång, men så går det när man tänker på annat och är i sin egen värld. Var tydligen väldigt roligt att jag skrek så högt. *fnyser*

Var glad att jag inte cykla till jobbet i dag med tanke på att det började regna efter vi hade slutat. Åkte direkt ner på stan och gick på synundersökningen. Damen som genomförde den var riktigt trevlig och sa att man inte kan ha bättre syn. Härligt! =) Hon var dessutom väldigt imponerad av min ögonfärg och sa att jag hade riktigt fina ögon =) Så snällt! ;)

Nu är jag nästan så trött att jag inte orkar tänka. Hade bra saker på gång i huvudet men nu känns det som bortblåst. Ska se klart på Desperate Housewives, sen är det läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback