Home

Då var jag hemma igen, trött som bara den. Men måste varva ner en aning innan det är läggdags och sedan erkänner jag även att jag vill låta nagellacket och håret torka innan det är dags för sömn. Egentligen borde jag varit i säng för två timmar sedan, men det är aningen svårt i och med att jag tog tåget hem för två timmar sen ;)
Ville stanna så länge som möjligt hos Jimmie nämligen =)
Nu på kvällen har vi varit ute på promenad, var dock tvungna att ta en avstickare hem till honom då en kille skulle komma och hämta hans kylskåp. Jag la ut en annons på Blocket åt Jimmie om hans gamla kylskåp, två timmar senare ringde det en kille som ville ha det. Vips, nu var det sålt =)

Sitter här med Jimmies bärbara dator, tog med den hem för att utesluta att det är datorn som krånglar då internet vägrar gå i gång. Uteslutet, för den fungerar alldeles lysande med mitt internet. Tangenterna är lite dumma emellanåt, men det är bara att försöka ignorera det.

Ska bara arbeta måndag, tisdag och torsdag den här veckan =( Är inte lika mycket att göra på H&M verkar det som. Men hoppas på full vecka efter den här som kommer. Verkar troligt i och med att det är löning på fredag, kommer säkerligen vara stort plock och sådär =)
Nej, nu får jag göra något åt håret för jag måste verkligen sova nu. Nattinatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback