I Can't Wait...

Kör lite Justin Timberlake på morgonkvisten här =) Dock på en mycket låg nivå i och med att mamma fortfarande sover. Även katten ligger i min säng och sover. Så söt hon är =) Den lurviga lilla rackaren! ;)

Har vaknat två dagar i rad då klockan varit 04.37 på tv-boxen. Antar att kroppen vänjer sig vid att kliva upp såpass tidigt som jag gör. Jag valde emellertid att sova 10 minuter till =P Har ätit frukost, läst det mesta på kanal 5 text-tv och gjort matlåda. Är väl dags att duscha och göra sig presentabel strax.

Hur ser dagen ut? Jo, först jobba mellan 7.15 - 15.45. Sen fort som attan hem och ut i skogen för att löpa. Blir solariet som blir nästa anhalt. Allt ska ske kvickt, jag vill missa så lite som möjligt av matchen mellan Finland och USA. Ska väl kunna klara av att få allting gjort ganska snabbt, fast jag tänker ju sola full tid i solariet. Tar en snabbis i skogen bara i stället. Nej, nu måste jag röra på mig här. Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback