I gång

Då var jag åter i gång, har ätit frukost och läst allt på femmans text-tv. En liten morgonritual jag har =)
Ska strax hoppa in i duschen och göra allt det där. Tänkte sitta här en sisådär fem minuter till och lyssna på Justins "Summer Love".
I kväll är det hockey, men Finland spelar inte förrän imorgon mot USA. Känns som om det skulle vara torsdag i dag i och med att kroppen har jobbat i tre dagar redan. Tänk så finurliga funktioner kroppen har egentligen...
Nu ska jag nog ta och göra lite "nytta", matlådan är i alla fall redan gjord. Den ordnar jag alltid precis efter att jag ätit frukost.
Var förresten inne på Konsum en snabbis i går, var meningen att jag även skulle köpa mitt vaniljte. Men det kom jag inte på förrän jag satte foten innanför dörren här hemma. Det är typiskt! Yoghurten blev inhandlad och det får jag hålla till godo med. Ha en underbar dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback