Last Day

Sista arbetsdagen den här veckan som det ser ut just nu. Det talas om att vi på PP eventuellt ska få arbeta på söndag, men det får vi reda på senare i dag. Fröken hoppas på det, då känns det bättre i och med att jag frågat om jag kan få vara ledig kommande fredag. Då får jag en långhelg tillsammans med Jimmie =)
Drömt massa konstigt i natt, vet vilka som varit med och att stämningen varit väldigt obehaglig men jag minns inte riktigt exakt vad som hände. Mindes det när jag vaknade men nu är det som bortblåst. Tror emellertid att jag kommer minnas mer under dagen, kommer nog bara vara fragment av drömmen.
Gick upp tidigare i morse för att hinna plocka i hop lite av mina saker och sådär, orkar inte stressa nu på morgonen.
Tänkte att jag ska ta tåget 16.04 i dag, men det lär jag knappast hinna med. Har inte lyckats hitta en snabb skjuts ner till tågstationen. Fröken får nog fint finna sig i att ta tåget som går vid fem-tiden, Jimmie för den delen också! ;)
Nej, nu är det dags att få upp rumpan från stolen och få saker gjorda. Ha en riktigt underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback