Long time

Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade, men jag har faktiskt en giltig anledning..
Nu, låt höra. Internet fungerar inte hemma hos Jimmie och jag har inte riktigt varit vid datorn här på hans kontor. Sitter dock vid hans skrivbord nu =) Herrn är på ett kundbesök och jag sitter fint här och väntar.
Han kanske kommer om en halvtimme eller något liknande.
Jag promenerade hit och smart som jag var hade jag tagit på mig för mycket kläder. Innan jag gick hade jag en inre debatt om vad jag skulle ha på mig. Tittade ut och såg att det blåste riktigt ordentligt, tänkte att det kanske är aningen kyligt. Promenerade ner till ICA Alvik och pantade flaskor, funderade på om människor var tokiga som gick runt i t-shirt och dylikt. Jag tyckte jag hade alldeles passande mycket kläder på mig. Tji fick jag, efter en bit på vägen blev det varmt. Smart Mia, smart!
Gjort är gjort i alla fall, tur nog kunde jag gömma mig lite bakom solglasögonen =)

Jag och Jimmie var nere på stan i går och bokade vår resa. Fast jag ringde till Ticket i dag och försökte ändra datum på resan. Var meningen att vi ska åka den 20:e juli, men ni vill vi åka 13:e juli. Vi skulle bokat 13:e i går men jag blev alldeles kallsvettig då jag upptäckte att det var en fredag. Men efter många argument och en diskussion i går kväll bestämde vi oss att ändra till 13:e om det gick. Får försöka minnas den senaste fredagen den 13:e i och med att det slutade som en alldeles underbar dag. Minns inte riktigt den dagens händelser, men minns däremot att jag kände mig upprymd =)
Hursomhelst är det meningen att vi ska åka till Kefalonia, Grekland alltså. Förhoppningsvis finns det platser kvar den 13:e, annars får vi nöja oss med den 20:e.
Ska försöka övervinna min vidskepliga sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback