Merciless eyes

Har nyligen kommit hem, åt precis lite mat. Mums =) Sådant matodjur jag är ;)

Har haft en kanon dag på jobbet! Verkligen! Var meningen att jag skulle fördela kläder, gjorde det ett tag men sedan fick jag hjälpa till att räkna det som las upp på bandet. Slutade med att jag blev räknenisse och fick ta hand om alla listor. Sammanfattningen, fröken har hållt på med pappersarbete i princip hela dagen och trivts som fisken i vattnet =) Fördelade dock vissa stunder när jag hade gjort klart listorna och sådär. Men det blev att återvända till skrivbordet hela tiden. Den sista halvtimme blev vi emellertid inskickade på call-offen för det fanns listor kvar som behövdes göras innan vi gick hem. Men utan tvekan en superb dag!

Var på systembolaget efter jobbet också, köpte en flaska konjak åt mormor. Jag hade för mig att hon drack Hennessy VS, men tydligen inte. Ringde till henne och pratade lite, hon sa att det gick alldeles utmärkt med det också. Tur det =) Ska cykla till henne om en stund innan jag beger mig till solariet. Hade velat sola senare, men det fanns ingen senare tid i den här bättre solsängen. Lika bra att passa på. Hade tänkt springa en sväng i skogen men insåg att det skulle bli för kärvt med tiden. Avstod därför. Får ta och bege mig ut på en runda i Alvik på torsdag. Är ledig och bör nog försöka komma ut och röra på mig. I morgon blir det inte av i och med att jag tar fem-tåget upp till Stockholm. Vill inte riktigt ta en löprunda sent på kvällen, man vet aldrig vad det strövar runt för människor där. Jag är väl inte sådär helt hemma i området även om jag hittar någorlunda.

Får uppdatera mer lite senare om lusten finns kvar. Dags att vara produktiv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback