Pleasure and pain

Ont i huvudet =( So much for pain, more pleasure.
Så skönt det var att sola, hoppas på bra resultat i morgon bitti ;) Blivit ett par hundra situps också i olika positioner. Sådana saker jag har för mig hela tiden. Kikade på Grey's Anatomy också, det är som ska nu. Meredith och Derek. Rätt! Helt rätt!

Måste komma i håg att få med mig datorn i morgon också - viktigt! Ska ta den andra väskan, blir smidigare att frakta med sig den till Stockholm =)

Dagen har varit småseg, alla kring mig inklusive jag har varit trötta. Lyckligtvis försökte vi pigga upp varandra på alla möjliga olika vis. Jag berättade om den gången jag satte mig på min mor inne på toaletten på natten. Jag kan lika gärna utveckla det jag just sa för att slippa misstolkningar. För det första: Jag sover med öronproppar för jag vill ha det knäpptyst. Jag gick till toaletten halvt i sömnen, tittade knappt vart jag satte fötterna i och med att jag kan "vägen" utan till ;) Hör inte att mamma säger att hon är på toaletten, utan går in och sätter mig i princip på henne. Här kan vi tala om att jag blev hemskt rädd. Dåligt sätt att vakna på... minst sagt. Kul så här i efterhand dock =)

- I morgon hoppas jag på mindre utbrott med inläggsvagnen. Jag vill gärna ha mina ben kvar. I morgon ska jag dessutom ta och fälla ner nedersta trappsteget för att mina armar inte ska behöva arbeta så hårt. Ska räkna antalet blåmärken som trappsteget kommer orsaka. Fått *räknar* blåmärken bara i dag och då har trappsteget varit uppfällt. Det är den där hemska fliken på trappsteget som är problemet, det onda! Fliken är där för att man enkelt ska kunna fälla ner det. - Inte enkelt!
Men jag mal på, vet inte hur många sidor jag gjort. Många är det i alla fall. Ska nog ta och räkna antalet i morgon =) Nej, jag har inget bättre för mig. Nu ska jag nog fundera på att sova, kan behöva lite vila. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback