Raindrop

Blev inget besök på solariet, ringde och avbokade tiden relativt tidigt. Ska sola i morgon i stället och lyckades även få till det på så vis att Jimmie-Boy och jag ska åka till Gröndal och sola på torsdag kväll. Hurray!

Min kropp känns så tung och trött. Jag är varm och det rinner i ögonen, är precis som att jag skulle ha feber. Känner på det här viset från och till vissa dagar. Ska nog lägga mig för att sova efter jag avslutat det här inlägget.

Intervjun gick väldigt bra, det var resan ut dit som gick mindre bra. Cyklade i god tid och hann en bit innan det regnade, cykla med paraplyet en bit också, sen började det blåsa något ofantligt och paraplyet började ge vika. Var bara att fortsätta utan det, blev aningen blöt. Väl framme skulle jag låsa cykeln... då finner jag inte nycklarna. Hällde ut allt innehåll i korgen men fann de fortfarande inte. Kikade på klockan och såg att den var 14. Sprang in helt till mig, ba dom ursäkt och sa att jag letat efter nycklarna. Då tyckte hon att jag skulle gå igenom väskan igen, DÅ hittade jag dem. Fick springa ut och låsa cykeln. Puh! Bra början på intervjun. Men det är såååå typiskt mig att något ska gå snett. Men det gick bra och jag litar fullständigt på det jag gjorde och sa därinne. Nöjd alltså.

Cyklade ner på stan efter det, köpte en gul topp från MQ. Riktigt söt! Provade den när jag var i Stockholm också, men kände att jag ville tänka över saken. Nu när jag var helt säker på min sak och verkligen ville ha den.. ja, vad händer då? Jo, väl hemma hos mormor skulle jag visa toppen för henne. Då upptäcker jag att det är ett litet hål på baksidan. Var bara att ringa ner till MQ och förklara. Ska dock cykla till Tuna Park för att byta toppen eftersom de inte hade en i samma storlek nere på stan. Förhoppningsvis regnar det inte i morgon, skulle nog kunna klara mig utan det.

Har även experimenterat en aning... Jimmie har velat att jag ska testa att sota ögonen. So that's what I did! Men oj så elak jag ser ut med sotade ögon. Inte ens när jag log såg jag snäll ut. Bådar inte gott med tanke på att jag ser rätt ondskefull ut annars också. Emellertid ser jag ganska snäll ut med ett leende på läpparna =)
Nej, nu blir det ett godnattsamtal till älsklingen och sedan sängdags. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback