Rainy Day

Ser det fallande regnet och konstaterar att det inte blir av att cykla till jobbet. Tänkte göra det i går, men det blev inte så i brist på tid. Därav att jag tänkte göra det i dag, men det är klart att det ska regna då. Något annat vore konstigt...
Jobbade i går, ångrar en aning att jag tackade ja trots att det ger bra med pengar. Får se hur det känns i veckan, brukar alltid kännas lite tungt i slutet eftersom jag är van med fem dagar och inte sex. Kanske en dag inte gör så stor skillnad, återstår att se helt enkelt.
I dag hade fröken tänkt ta sig till solariet och sola, har inte gjort det på över en vecka vilket är mycket ovanligt när det gäller mig. Måste även boka tid för synundersökning i och med att jag tänkte ta tag i att övningsköra. Tänkte att det kanske vore dags...
Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen för att inte försena mitt "schema" alltför mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback