Thinking

Vaknade strax efter tolv i natt och trodde att det snart var dags att stiga upp. Tur nog var klockan inte mer, bara att tryggt somna om med hopp om att timmarna inte skulle flyga i väg så kvickt som de gjort ;)
Men var inte alldeles hemskt trött när jag vaknade, mest seg i kroppen. Den skulle behövt vila några timmar till..

Resultatet efter solariumet är väldigt bra! Mia = nöjd. Sjuan ska bokas i morgon också =) Fast får se hur det blir med det, jag är nämligen ledig i morgon. Tanken är att jag ska stiga upp i någorlunda god tid på morgonen för att sedan ta en löprunda, vilket ska följas upp med ett besök på solariumet. We'll see.

Jimmie pratade i går om att vi kanske ska ta och styra vår kosa upp till Sidensjö nu i helgen. Det skulle i så fall bli buss upp och sedan skulle vi åka ner i hans BMW. Han vill ju sälja den och hoppas på att det kanske skulle gå bättre om den finns i Stockholm. Tanken är nog inte helt fel =) Jag är dock inte så sugen på att åka buss i sju timmar, men egentligen tar det bara drygt en timme mer med buss än med bil. Är väl mest av bekvämlighetsskäl. Dock kan jag trösta mig med att det är behagligare för mig att sitta på ett bussäte än vad det är för Jimmie. Det ska ju alltid finnas de som har det värre. Men med all sannolikhet blir det nog en kort resa upp dit i helgen.
Om inte är det en viss fröken som ska klippa sig på fredag och sedan göra stan ;) Eller ja, det blir att göra stan innan jag går och klipper mig. Får se om man finner något intressant, är väl några saker jag är nyfiken på att försöka hitta.
Nej, nu ska jag inte fördriva hela morgonen framför datorn. Man måste tydligen bege sig till arbetet också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback