Blandat

Har varit på grymt humör de senaste dagarna, men det jag precis såg/läste gav mig en klump i magen. Låt jorden sluka mig. Nu. Obehagliga känslor. Fan.

Ska försöka åsidosätta dessa och tänka glada tankar.
Har gått bra på jobbet de senaste dagarna, särskilt med lite pep-talk och diverse. =)
Har i dag provat på att hålla på med listorna och picka. Väldigt likt det jag gjort på övervåningen, bara en annan rutin. No biggie!
Men jag trivs jättebra, jag är idel leende. Så underbara människor kring en, somliga mer underbara än andra i för sig. Ska alltid finnas de som måste utmärka sig.

Jag var en stjärna i går när jag skulle stämpla ut. Hade kommit i håg mitt stämplingsnummer på morgonen, på lunchen och så. När jag väl ska gå hem får jag blackout och glömmer helt bort numret. Stod och tryckte lite men gav upp med tanke på kön bakom mig. Därav att jag i morse fortfarande var instämplad =P Jag förstår inte riktigt vad jag hade i tankarna. Men det var absolut ingenting med nummer. I dag hade jag det uppskrivet på armen för att vara på säkra sidan. Måste bli en vana antar jag.

Inte hänt något särskilt roligt i dag vad jag kan komma på. Dock var jag duktig ännu en gång i går, fastän hemma. Skulle ta av mig jeansen och på något vänster fastnar foten och jag tippar omkull på sidan. Katten tittade på mig en lång stund, förstod säkerligen inte vad jag höll på mig. Då var vi två om den saken.

I miss, miss, miss.
I wanna kiss, kiss, kiss.
You.
Only you my sweet.

Kommentarer
Postat av: Emily

Det var du som larde mig att icke skriva pa armen Mia ;)

2007-11-22 @ 09:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback