Blinded

Jag blir aningen förblindad när jag tittar ut genom fönstret. Är minst sagt ovan vid detta vita ljus, försöker att bortse alla tankar om kyla ;) Skjuter upp de till i morgon bitti när jag ska promenera en bit innan jag hoppar på bussen. Jag litar inte riktigt på att den första bussen hinner fram innan den andra går. Då förlitar jag hellre mig på att mina två friska ben ska transportera mig dit i tid.
Sovit hyfsat i natt, i alla fall i jämförelse med natten innan. Inga hemska mardrömmar som dykt upp, minns inte exakt vad som hände häromnatten. Kom i håg det precis när jag vaknade men sakta men säkert försvann dessa minnesbilder.

Nej, nu ska jag ta och plocka lite i rummet. Känner mig sugen på att rensa lite. Antar att jag behöver sysselsätta mig för att inte låta tankarna styra alltför mycket.
Glad farsdag - jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback