Don't know

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Tycka att det är ren och skör idioti eller aningen skrämmande. Läste ett mail som jag hade fått, eller ja, det var åtta stycken olika på rad. Inte något massutskick, oj jag har tryckt på skicka för många gånger. Varje mail innehöll ny spännande text, den ena mer creepy än den andra. Vad jag hoppas på att jag aldrig stöter på den här personen. Aldrig!

Var hos Gabrielle på inflyttningsfest i går, var lite stelt i början men sen kom det i gång. Jag antar att alla kanske har en blyg sida i sig.. innan jag kom dit hade jag bestämt mig för att vara enormt trevlig och låta munnen glapa i lagom takt och lagom mycket. Väl där blev jag aningen blyg, försökte men kände mig illa till mods. Sen när alla hade druckit lite lättade stämningen, jag blev mer bekväm. Antar att jag var tvungen att känna av allt, kände mig inte riktigt som jag brukar göra. På sista tiden har jag blivit mer öppen, vågar mer. Men i går försvann det. Kanske hade något att göra med att mor och jag blev osams inte alltför lång stund innan jag skulle i väg. Vi är för övrigt sams nu.
Men det var en lyckad kväll och jag har nog hittat en lyckad mängd att förtäta för att kvällen ska kännas lyckad. Tre Smirnoff Ice och två cider. Hade Pine+Citrus i går, men den köper jag icke igen. Smakade inte så bra måste jag säga. Jag som varit så förtjust i den. Har försökt hitta Strawberry Desire, men den var bara i Summer Edition.. i somras. Trodde att de skulle fortsätta sälja den, men icke. Det kunde inte vara så bra.
Var på Harrys och festade loss. Var riktigt trevligt! Träffade några H&M också, vilket var trevligt men mycket otippat!
Summering: Mästerkatten i stövlar (även kallad Pussy in boots) hade en extremt lyckad kväll! Toppen!

Fröken tänkte plocka lite på skrivbordet, vilket är nästan gjort. Tände lite ljus för att skapa en mysig stämning såhär på en söndag. Jag köpte ett fint fat och ljus i går, samt lite stenar. Nu har jag en fin ljusanordning som jag skulle vilja kalla det, här på bordet. Tog kort på det, men frambringar inte den behagliga känslan och skenet som den ger utan kamerans blixt. Provade utan blixt också, men det såg alldeles galet ut. Därav att det blev med blixt. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback