Hide and seek

Försökte gömma mig från E idag på övervåningen, men jag blev hittade ändå. Crap! =P
Var utlånad till plock på hängande då en kille skulle få gå på plock liggande. Inte mig emot, även om jag fick lite ont i axlarna. Sen fick jag märka kläder, satt på en illasinnad back som höll på att välta mig. Evil!
Var en relativt bra dag faktiskt. I går hade vi introduktion på eftermiddagen, var lite smått utdraget. Var så kallt i rummet vi satt i =(

Fick skjuts av R till Systembolaget också. Köpte ett par cider till lördagen då jag ska hem till Gabrielle på inflyttningsfest. Funderar fortfarande vad jag ska köpa åt henne och hennes pojkvän. Finner säkert något på lördag när mamma och jag ska shoppa en aning.
Var nere på stan en snabbis i går efter jobbet. Fann en grönaktig topp till på lördag. Väldigt fin och bekväm! Gick även till busstationen och köpte mig ett busskort. Vågar inte köpa ett direkt på bussen, så många som haft problem med det. Tog det säkra före det osäkra och gick direkt till ursprungskällan, Eskilstunas busstation. Superb!

Var meningen att jag skulle ringa och boka nageltid, men blev inte av i dag. Måste verkligen bli av att jag ringer i morgon, annars kommer jag bli måttligt nöjd med mig själv.
Åh, uppdaterar mer sen. Tappade tråden lite grann.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en kanonbra onsdagskväll! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback