Ice Queen

Fröken har frusit rejält efter kl 16 idag när majoriteten på H&M gick hem. Det är inte previs varmt ute heller. Burr! Jag tänker slopa min höstjacka för det här året, nu blir det vinterjacka=( Vet aldrig när man MÅSTE stå ut eller bara frysa allmänt =P
Kom hem för ett tag sen, mamma gjorde omelett med korv bitar i. Väldigt mumsigt. Ringde till mormor på dagen och bad henne hälsa mamma att jag var lite sugen på det =P Mamma är snäll!

Har förresten sovit gott i natt, aningen för lite, men gott. Det var inte tröttheten som ville hålla kvar mig i sängen utan sättet sömnen var. Så skönt. Hoppas på att jag ska få sova gott i natt också. Börjar dock 6 i morgon bitti, den tanken gör mig ont. Det är för tidigt. Alldeles för tidigt..
Ska hoppa in i duschen, uppdaterar mer efteråt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback