Ich bin zu Hause

Om min tyska är någorlunda borde rubriken betyda att jag är hemma.
Kom hem för kanske 50 minuter sen, skönt att äntligen vara hemma. Gulliga mamma stekte en omelett till mig =) Gott! Men jag har klarat mig bra i dag, dagen har ändå gått undan rätt kvickt.
Fick busschauffören att släppa av mig (och några andra passagerare) nere vid rondellen vid H&M. Vann jag några hundra meter och några minuter. Stressade så in i norden för att stämpla in innan 10.00. Men fröken hann, två minuters marginal! Good job!
Efter 16, när de flesta gick hem för dagen, har det varit mycket skönt. A lärde mig lite grejor som vi ska göra på datorn och sådär. Gick in i huvudet väldigt snabbt =) Men det är enormt härligt när det är så få människor. Gillade att jobba till 20. Det här med att vara med i EOP (fixa med listor och dylikt) är nog inte så dumt. Me like!

Var trevligt att träffa Gabrielle, Patte och Jocke igen! Saknat dem! Jag fikade med dem medan de åt lunch =P Fick ju ställa om mina matvanor för dagen. Så tokigt det kan bli.

Nej, om man kanske skulle blåsa håret och fundera på att sova. Svårt dock, när man behöver en stund för att varva ner. Ska tvinga mig själv! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback