Paranoia

Jag är paranoid. Inbilsk och alldeles för naiv.
Går runt och har ont i magen fram till att mina inbillade tankar krossas av den verkligen, sanningsenliga tanken. When will I stop? För de flesta gångerna har jag faktiskt fel, men likväl är jag nervös innan allt kommer fram. Sedan kommer det som skänker mig ro - sanningen.

Missan och jag satt i soffan tidigare i dag och tittade på TV, Black Beauty kom på Kanal 5. Tittade på den i brist på annat. Jag är ändå en djurvän, why not.

Ska snart byta om från myskläderna till något annat och gå till mormor. Hon ringde och berättade att hon hade stekt pannkakor. Det är inget jag direkt kan säga nej till, de smakar himmelskt gott.
En liten tröst på farsdagshelgen.... eller vad man ska säga. Tankarna är på ett ställe.

Ska i alla fall ta och fixa crosstrainern i kväll, köpte ju som sagt det som behövdes till den på Baushaus förut. Får se hur det här går. Hoppas på det bästa. Det är ju alldeles för kallt för att springa i skogen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback