Pirrig

Känner mig alldeles hemskt löjlig som är nervös inför morgondagen. Jag har varit på H&M i ett år som inhyrd personal. Det är samma människor som innan, kanske några nya. Varit på den här avdelningen hur många gånger som helst. Jag har inget att oroa mig för. Jag är rent ut sagt löjlig. Det kommer gå strålande i morgon liksom de flesta andra dagar på jobbet. Tönt-Mia!

Haft en alldeles hemskt tråkig söndag. Måste hitta något att underhålla mig med om dagarna. Annorlunda när man jobbat, då är man halvt på gång. Blir premiär för crosstrainern i morgon - första gången den här vintern.

"I know everything changes
All the cities and faces
But I know how I feel about you

There's a mountain between us
But theres one thing I'm sure of
That I know how I feel about you

Can we bring yesterday back around
'cause I know how I feel about you now
I was dumb, I was wrong
I let you down
But I know how I feel about you now

All that it takes, one more chance
Don't let our last kiss be our last
(...)

And there's no moving on, 'cause I know you're the one
And I can't be without you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback