Sovmorgon

I dag har fröken haft lite sovmorgon i alla fall. Riktigt skönt! Har dock haft svårt att sova som alla andra nätter. Blrjar bli väldigt frustrerande, vet inte hur jag ska lösa det där. Kan inte ta några tabletter för då kanske jag inte kommer upp ur sängen alls på morgonen. Sedan kanske det håller i sig och kanske jag är enormt trött på jobbet sen också. Nej, jag tror jag skippar den enkla lösningen. Den är aningen för enkel för att den ska vara tillräckligt genial för min smak.

Ska egentligen börja 11, men ringde till min gruppledare M och frågade om jag kunde börja 10 i stället. Varför? Jo, för att bussarna ut till Svista antingen anländer 09:50 eller 11:50. Kändes onödigt att uggla i matsalen en timme då jag i stället kunde arbeta in en timme. Kanske jag kan sluta tidigare någon dag då jag inte står ut med mig själv och arbetet. Kan vara bra att ha hur som helst.

Nu har jag nyss nyst för tionde gången i dag, det är det där dammet som gör sig påmint. Dammet från jobbet alltså. Nej, om man kanske skulle ta och göra sig i ordning. Kan vara en vis idé. Uppdaterar förmodligen när jag kommit hem, slutar inte förrän 20.00. Prick. Kommer nog vara trött... gissningsvis. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback