At the end of the day

Kroppen har inte riktigt hängt med i dag, haft lite träningsvärk efter gårdagens runda i skogen. Kroppen fick sig nog en smärre chock;) Har försökt driva på mig själv, blev nog bra i slutändan. Har ändå varit en relativt bra dag, jag, Gabrielle och Adeline har hängt upp en massa kläder. Bland annat en massa av Cavallis kollektion. Ganska hyfsade galgar som används till hans kollektion faktiskt =)

I natt har jag tydligen halvt i sömnen öppnat dörren till mitt rum. Vet inte riktigt vad jag hade för mig, men jag minns inte händelsen helt och håller. Min nojiga mor är nu lite rädd för att jag ska stiga upp mitt i natten och öppna ytterdörren. Jag tror dock att jag drömt att jag ska släppa in katten eller något liknande.

Eftersom kroppen inte var som den bör, tog jag i stället en mycket rask promenad i skogen. Kul att se så många som är ute och motionerar =) Känns lite mer tryggt ändå!

Känner mig kopiöst trött och ska nog lägga mig om en stund. Blir ett godnattsamtal till honey och ett SMS till Jenny. Skulle ringa upp henne, men inget svar. Blir ett godnatt-sms till henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback