Efterlängtad

Jag har verkligen längtat efter en ledig dag och i dag har jag fått min önskan uppfylld. Nog för att jag är ledig i morgon också, men då ska jag var amed på Jennys fotodag. Ska fotograferas för en dramatisk-look, säkerligen någorlunda likt den som hon gjorde på mig förut. Har visat bild på det tidigare i bloggen, men ska se til att knäppa några bilder under fredagen också.
I dag ska jag bara ta det lugnt, ska nog ta och bege mig ner i tvättstugan och se om det finns någon tid ledig. Kan tycka att det är lite avslappnande att tvätta och diska. Lite annorlunda sätt att slappna av, men whatever floats your boat.
 
Jenny ska komma förbi senare, hon skulle dock förbi hemma hos mig (i Eskilstuna) och hämta lite kläder som jag ska ha på mig i morgon. Hon kommer väl hit (hem till Jimmie) någon gång under eftermiddagen =) Vi ska testa lite inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback